Image
Image
 Dyrkeguide
Image
Image
 Dyrkeguide
Image
Image
Miniguider
Image
Image
Weedshop.no

Weedforum

You are not logged in.

#1 01-07-2010 02:29:30

Lollipot
Member
Registered: 22-03-2009

Røyking på hybel: Hvordan hindre at lukt setter seg i vegg-til-vegg?

Jeg bor snart på hybel.
Det er ikke tillatt å røyke på rommet.
Jeg har lov å røyke ute på verandaen utenfor rommet mitt, og på det felles kjøkkenet.
Bad er også felles.

Rommet mitt har vegg-til-vegg-teppe, og jeg er redd at lukten av røyk skal sette seg fast der, også selv om jeg for det meste kun røyker spice (syntetiske cannabinoider) som jo ikke lukter særlig mye.
Jeg foretrekker bong.
Jeg har en elektrisk vifte.

Hvordan kan jeg røyke uten at det setter seg noen for for luktbevis i gardiner eller vegg-til-vegg-teppet som "the landlady" kan lukte?
Jeg vil helst ikke ha vinduet oppe mens jeg røyker, for selv om jeg bor i 2,5. etasje innbiller jeg meg fortsatt at forbipasserende kan høre lyden av en vannbong (kan de det, forresten?).

Har dere noen gode tips?
Pipe kan i nødstilfelle også funke, men da må jeg sitte på verandagulvet siden synet av en person med pipe skriker "STONER". Vil folk kunne se røyken komme når jeg puster ut?

Hjelp!

#2 03-07-2010 12:44:31

Maijita
Member
Registered: 01-09-2009

Re: Røyking på hybel: Hvordan hindre at lukt setter seg i vegg-til-vegg?

jeg har samme problem, jeg bor i en hybel i 1. etasje, der lukten går rett opp i stua til huseieren. Men jeg har funnet løsningen.  Bruk et glass med vann som askebeger, det lukter mindre og når du er ferdig skyller du bare glasset. Når du trekker skrur du på enten avtrekket på badet eller komfyren, og blåser mot avtrekkeren. Kjøp gjerne duftlys, røkelse, eller sånn duftvoks. Duftvoksen tar hånd om all dårlig lukt, og den renser faktisk luften og hvis de stiller spørsmål, skylder du på røkelsen wink

#3 08-07-2010 17:12:00

gnomene
Member
Registered: 06-07-2010

Eller ta turen ut...

#4 12-07-2010 00:27:22

Maijita
Member
Registered: 01-09-2009

ikke alltid like lett å gå rett utenfor døra hvis man bor i tettbygd strøk og ikke føler for joint hver jævla gang man røyker wink

#5 13-07-2010 14:28:26

crazzzy
Member
Registered: 10-06-2010

det finnes x anntall ulike luftfriskere man kan kjøpe for en billig penge, eller om du har en feit bankkonto kan du ta deg en tur på lefdal elektromarked og kjøpe deg en litt stor en, men den koster fort 4k.

Jeg regner ikke med at du sitter å røyker alene hele tiden, så du kan jo få en kompis til å sitte inne å fyre, og så går du ut og ser om du hører noe, men jeg kan nesten garantere at ingenting blir hørt. Ute har du vind, trafikk, og andre distraksjoner, så det skal vere rimelig høy lyd før noen reagerer på det og gjenkjenner lyden fra en vannpipe.

#6 19-07-2010 17:44:28

PotMekker
Member
Registered: 17-10-2006

Røkelse skjuler lukten godt. Fyr opp en pinne og luft litt etterpå, da vil du bare klare å kjenne lukten av røkelsen...

http://weedshop.no/champa-rkelse-p-264.html

Sist redigert av PotMekker (19-07-2010 17:44:53)

Board footer